Saturday, August 26, 2006

Rahsia...

Dari dulu kan nak tahu mana satu lagi blog aku?
Hmm... Actually blog tu jadi batu blok.

Blog aku tuh ada 3 entry saja. 2 lagu, dan satu lagi entry... Tak bermaksud pun... Maybe bermaksud je lah masa tu. Masa sekarang takde ape pun. Just blog yg tertinggal... that's all... Tapi aku macam nak buat blog lain la... Yg takde kene mengena dengan nama aku, nama pet, nama kerete atau apa saja. Secretly.. So org tak tahu ape yg aku nak kata. Tak aku takkan revealkan nama aku. Bak kata Pak Menteri... Penembak Curi... Wakakakaka.... Temba ape?

Cume nak cakap... Kepala tengah tak betul... Uhhh.... Kalau pemikiran tak betul tu tak tahu le kan. Tak tahu le kenape la ye?

About the blog... Here...

Actually memula tuh aku nak meluahkan perasaan la kat sini kan. Perasaan rindu, kasih, geram, marah, sayang, kecewa, blablabla etc.... Tapi... Rasanya tak perlu kot? Sbb... Ingatkan takleh nak meluahkan lagi. Rupanya boleh lagi lepas tu. So... Go on la with normal life. Lagi better kan? Cuma.... Hahaha... Lagipun blog bukan boleh menunjukkan segala2nya kan? Cete kat blog pun, maybe boleh lain ceritanya. Kita paham lain, org lain paham lain. So.. Buat je cam biasa. Hmm... Ape yg aku cete?

Paham ke? Tak paham takpe la. Aku sakit perut nih. Gara2 makan mee mamak la nih. Cehh... Kepala pun tak berapa stabil. Cam ala-2 pening. Muntah2... Dah masuk seminggu kot? Tu la... Tak wear protection... Wakakakaka... Due bulan 12... Tahun tak tahu le...

Ok... Jgn layan aku... Hv a nice day! Dah dah... gi kuar saner gi date... Kalau takde date, kuar gak ngan kawan ke, roomate ke, housemate ke, ape mate pun la... Playboy playmate je takleh ek... Bye... Muuuaaahsss... Luv you...

Sorrylah... Kepala tak betul la sejak 2-3 hari nih... :(
*cc pun buka lagu semalam...

0 comments:

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...