Tuesday, November 09, 2010

Senyap

Perkara yg paling best bile kita berhenti bercakap ialah kita bole dengar dengan baik apa yg ada disekeliling kita. Kita boleh hayati apa yg kita tertinggal masa kita bercakap. Or... Semasa kita risau berfikir...

And Aku happy aku mampu berhenti bercakap dan bercerita di sini buat masa yg lama. Masa ini aku mendengar, memandang, memahami, berfikir, analisis, etc etc... Yg mana sebelum ni aku banyak tertinggal. Bila aku byk membebel atau mengeluh.

Ini bukan bermakna aku akan terus berhenti menulis di sini, cuma kurang sedikit bercerita disini.

Kalau nak selalu baca tentang cerita seharian aku, sila add twitter aku, hafidzajis....

Aku nak kata satu je...

Bile kita byk bercakap, membebel, mengeluh etc... Ada masa kita tercakap or terfikir perkara yg negatif. Yg kelamaan nyamenjadi habit dan kerisauan yg boleh melalaikan kehappyian kita

So... Memana manusia yg terlalu kata, fikir, bercerita etc tentang perkara yg tak bawa kebaikkan pada diri sendiri... Aku sarankan... Shut up! Relax! N bertenang... Perkara baik akan tiba nanti nanti... Doa2lah, kententuan yg kita terima nanti byk baiknya. Or, paling tidak pun, kita mampu harunginya....


- Posted from my iPod

0 comments:

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...