Wednesday, April 28, 2010

34+


Kecik hati aku...

Serius... kecik hati aku... kalau ada sale, mesti org yg bersaiz 34+ yg senang dapat seluar murah2. sale 50%, 30% or even 70%. Nak kata seluar katok mahupun seluar cap kapak, tak gak. Ada yg menarik dan murah.

While org yg berpinggang ramping macam aku... masih lagi perlu bayar lebih. Susah sgt nak dpt seluar sale 50% yg menarik. Nak yg baik, sedia la 100! tu yg baik sikit, baik byk... sedia lagi lebih..

Isk... aku bukan kisah pun. Aku tak pakai Dockers, Levi's or seluar yg lain. Aku tak kisah pun pakai seluar or jean jenis apa. Janji tak pelik2 and selesa. Jenama no 5. Even, cam renoma yg suka letak brand name besar2 pun aku band dari beli bajunya.

Ermm... so...

sesape yg bersimpati ngan aku.. sila belikan aku seluar yg menarik2... :) Kalau slimfit cam gaya org muda kat G2000 tuh, kire dlm size 30-31 la. 31 max, sesilap, ada seluar yg aku boleh lorotkan gitu je utk buka. 30 ngam2. 29 kengkadang boleh pakai gak...


So kesimpulannya kat sini...

Aku tak buncit... lagi kan??? Muhahaha...

0 comments:

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...