Wednesday, March 10, 2010

Krismas di bulan february

Krismas di bulan February... Book ur time. If u have one.
Got it? Tak paham takpe... aku lapar nih. Takde sape nak masak. Kan bess ada bini-bini kat rumah. But that one kene book another time.

Demmit... one thing yg aku tak boleh ubah. Sikap melulu aku dan tak cukup bersabar. Im sorry...

I need a few boost with my photography... and i found it... my model at PD... Kak Ma... Spare the other photos. Hanya utk tuan badan (model ku n suami tercintanya).


Ke PD ngan bebudak opis was great. A few spoiler. But all in all... i give 4.5*. And camera 50D aku dah guna dekat 2000snap kat sana je. And aku jumpe 'telinga' baru disana.

This weekend, boring. This week... Mood on top and below bottom. Cant say anything, minggu ni ada lagi. Next weekend. Maybe jalan jauh sikit. Tu pun kalau dijemput. Adalah kenduri sikit kat tempat yg 2jam perjalanannya. Be good.

Life sometimes unfair. But terima saja. Apa yg dah berlaku, akan tetap berlaku. Apa yg belum berlaku... jgn lakukan kalau ianya datangkan kemudaratan.

Stop it... aku dah taip... nanti aku sambung lagi...

0 comments:

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...