Wednesday, March 03, 2010

A crazy person like me

Yup...

Only a crazy and unpredictable like me je yg boleh buat org melopong bila aku bikin keje giler. Apa kejenya? Kalau aku kasik tahu, org kata gila. So, anggap je la kerja yg bakal aku buat tu nanti memang gile. Belum tentu ada 10 org yg nak buat tahun nih kat Malaysia. Kenapa? Aku pun tak tahu. But, certain org suka. Certain org tak suka, but nak cuba! And ada org kata... Ko giler lah bzz, (tapi aku tahu dia nak juga!). 

Tu belum cukup giler... Ada lagi kegilaan bzz yg bakal berlaku.

Well, bagi org yg tak sabar, maybe tak rasa akan kegilaan aku. And org yg cuba utk tak paham, takkan paham kenapa aku gila2 macam tuh. But, cuba paham, tanya dan tanya kenapa. And u will know, kenapa crazy people like me sometimes org jeles... (or berlakun nampak cam tak rasa pape ~ i can see 'a line' on your mouth when u said - "tak jeleslah")


Ok le... still tgk pk wat keje giler... even sekarang, kol 418 aku wat giler lagi. Mata sakit, tapi tak tidur. takpe, sok ngorok sampai kol 12. MC lagi.. Seminggu tak dtg opis. Tak gile?


Ok... now, close my blog, kita open twitter... I've 2 twtr acc to update!

0 comments:

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...