Wednesday, February 24, 2010

Saya di Opis

Ye... saya di opis ye sekarang nih. Mencilok kejap dari training. Balik ke opis. Saje. Sebab malas nak gi Sg Wang cam semalam. Kalau gi sana pun bukannya ada sale.

But esok ada MJ punya card member. Hmmm...

Haa... Byk mende belajar. Sampai tak tahu nak belajar yg mana satu. So lost track la ape yg aku belajar tadi. Especially... memende yg pasal SQL. SQL tu ape mende? Tanya sarahseben. Dia tere. Kan sarah kan? Kalau tanya aku SQL tuh ape... Aku jawap 'Sarah Quality Liberation'. Bole? (starbuck?)

Ermm kol 1.30 start semula. Kol 4 lebe harap2 dah abis... boleh balik awal. Huhuhuh...

Ermmm... ada nak cete. Tapi tak tercerita. Cam biasa la kan.

Tapi kan... aku perasan la... Sejak dua menjak nih... Aku lebih suka update twitter dari update sini. Maybe twitter pendek. And sini panjang. Maybe twitter boleh guna HP and but blogspot kalau nak guna hp, kene taip pepanjang. So Follow me at my twitter... @hafidzajis (or baca biasa pun boleh, aku tak block)

Ermm... ok le... dah nak kol 1, kol 130 start semula... take care all... selamat bekerja. Kalau kene buli2 ngan boss n member tuh. harap maklum la kan. Aku kan dah ajar teknik2 mengelak... huhuhu... bye...

0 comments:

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...