Friday, February 05, 2010

Hari Jumaat


Hari ini hari jumaat...

Katakanlah, hari ini adalah hari terakhir kau di dalam dunia. Apa yg kau harapkan sebelum hari terakhir ini sampai. Apa yg kau mahu? Yg nak ada? Yg nak di terima? Yg nak dicapai? Nak diperolehi?

Some... nak kekayaan, some nak nama, kejayaan, pendidikan, anak yg ramai, pangkat, kegembiraan, ketenangan dan byk lagi. Pernah diceritakan pada aku, sebelum kematiannya, dia nak bawa Ferarri di hari terakhir tuh!

Well itu orang, aku lain...

Kalaulah ini hari terahir aku didunia. Apa yg aku impikan cuma satu... Aku impikan, ramai org yg kenal aku, datang, call or ucap... "Terima Kasih Bzz".... Itu saja yg aku impikan. Tak lebih, tak kurang. Tak kisah la sape. Yg baik, yg pernah bermusuh. Yg pernah aku tolong, yg pernah tolong aku. Yg aku dah lama tak jumpa, yg aku nak jumpa, yg dia nak jumpe aku etc etc...

Terima Kasih Bzz... satu ucapan yg aku rasa... akan buat aku rasa lega and rasa seronok utk dengar sebelum hembus nafas terakhir. At least aku tahu... hidup aku tak sesia. Usaha aku tak jadi habuk je. Sebab aku masih lagi mampu buat org rasa berterima kasih pada aku.... Semasa hidup aku... And aku tak perlu lebih dari itu.

Sekian



Ps - Aku teringin nak jumpe seseorang...

3 comments:

littledewa said...

terima kasih, awak... :)

Anonymous said...

terima kasih abg hafidz .wyda

bzz said...

Tq Awie...
Tq Wyda...

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...