Friday, January 29, 2010

Penat


Sekarang ada aktiviti membersihkan, mencantikkan dan menyusun semula opis.

So aku penat...

Mengantuk...

Yes... kena buat jugak... Kene susun semua. Kene defrag...
Kalau tak, aku makin penat...

Not saying akan jadi lebih baik, lebih cantik atau lebih menawan. But at least... bit better than now... Regenerate...

Org fikir aku bertenaga. Aku ok. Aku happy. Actually, ada masa yg aku rasa penat. It's just, i do play my body languages. Ada yg boleh teka, ada yg tidak. Aku tak mintak aku diurut. Seperti kucing di atas. So aku nak cakap... Ada perkara, walaupun pada org lain sangat kecik, pada aku sgt besar. But i cant show you...

Aku penat... And sometimes... penat nak berlakon.... 


And... jgn tanya aku... tq... 

0 comments:

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...