Wednesday, December 23, 2009

Naik angin



Budak csc ni bebetul buat aku naik angin... Maybe ada something yg lain. But dia kena. Aku tak kisah.

Aku kata... Password betul. TAkkan lah aku cuba kat 20pc lain, semua yg sama password salah? Dia boleh try. Org lain boleh masukkan. Kalau gi tingkat lain pun boleh. So aku salah masuk password ke? Just imagine, password yg aku dah guna 3 tahun, mende yg sama. Boleh aku salah taip ke?

Bukan ada * bukan ada @ bukan ada #... takde... Just plain password dengan nombor. Takkanlah otak aku short boleh lupe.

Kau jangan nak salahkan aku. Kalau tak tahu takpe. Ckp tak tahu. But bila aku rasa org lain cakap aku ni macam tak tahu. Macam salah... Mula la angin...

Org lain sabarkan aku. Tq...

Hhhmmmm...

Aku... kalau marah, cakap lepas. Especially kalau ianya dah buat aku nampak macam tak tahu. Memang aku angin. Kalau aku betul tak tahu, aku admit. But kalau tak, aku lawan. Tapi kalau org lain buat mende yg sama or lebih teruk pada org yg aku sayang... Hhmm... cuma tuhan je yg tahu apa yg akan jadi.

Even aku pernah terfikir... Sanggupkah aku mati utk pertahankan marah dan nyawa org yg aku sayang??? jawapan aku simple... SANGGUP...

0 comments:

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...