Thursday, December 17, 2009

Intuisi


All of sudden, hati aku rasa tak sedap. Intuisi kata something will happen. And aprilian mempunyai daya intuisi yg tinggi. Sometimes sangat tinggi bila dia nak menghadapi sesuatu. Seakan ada yg tak kena.

And now, itu perasaan aku.

Aku tak pasti yg apa yg telah berlaku, apa yg akan berlaku atau apa yg sedang berlaku. Tapi aku pasti. Akan ada sesuatu yg membuat aku tak sedap hati. Sooner or later, i will know.

Adakah apa yg berlaku ada kaitan dengan org lain? Hanya aku sendiri atau bagaimana? Apakah keberlakuan tadi akan buat aku marah? sakit hati? geram? berkecil hati? kecewa? sedih? gembira atau sebagainya?

Entahlah... But kalau perasaan tak sedap yg ada... tak mungkin berita baik yg aku terima, kan???

Hmmm... maybe i knew something yg you think i dont know about it... So anyone, please... kalo ada wat silap kat aku, sila beritahu, sebelum gerak hati aku lebih teruk...


sent from my android

0 comments:

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...