Tuesday, November 24, 2009

How to satisfy a woman... Part 1





Just sneakpeak preview... Apa yg aku akan tulis dlm masa 2-3 hari akan datang...

Idea ni datang dari SMS (aka Txeet)


HOW TO SATISFY A WOMAN :
Caress, excite, cuddle, fascinate, spoil, kiss, rub, tease, pamper, console, worship, respect & love.
HOW TO SATISFY A MAN:
blow job

But aku warning awal2...

Kalau rasa takut nak baca... Jgn baca... Raya korban pun, aku takde berniat nak berenti sembelih org... But kalau berani baca... Then good... Coz apa yg aku tulis, walaupun kengkadang pahit (sapa makan cili dia rasa pedas), tapi ada sebabnya aku tulis begitu. We'll see... Sama ada aku nak kutuk sesaja atau aku berniat baik...


Sape tak baca... rugi... Coz... mungkin kau tertinggal apa yg kau perlu baiki...

So... Tunggu!

0 comments:

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...