Tuesday, October 06, 2009

Malas Nak Update?


Ada org tanya aku....

        ~Aku dah malas nak update blog ke?"

Yup... aku tahu aku skarang tak cam dulu. Jarang update. Kalau dulu rajin sampai 3 kali sehari. Sekarang kengkadang tak update. Aku pun perasan. Lelagi lepas raya ni. Cam jarang aku update. Walaupun weekend.

Aku malas update ke? Nak tutup blog?

Takdelah... Aku bukan malas or nak tutup blog. Just aku tak sempat nak update and nak check blog. Sebenarnya ada gak aku taip memende utk post lepas raya, tapi cam nak recheck balik apa yg aku taip tu jadi tak sempat. Lagipun... aku busy ngan loadtest ape kejadah. And abg pun turut membuat aku semakin busy.

Aku byk mende nak cakap, nak cete, nak marah, nak tegur, nak berlaku kejam or anything. Tapi... cam... lepas raya... Kene mintak maap balik! Hehehehe...

Ok ok... sok... kalau aku sempat aku update semula cam biasa. Apehal.. Nak senang, korang register la google reader. Boleh la monitor blog aku n blog lain dengan senang. Nak aku ajarkan?


Ok le... perut still penuh... Penuh ngan air lepas jamuan raya... Taking care and see ya....

0 comments:

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...