Tuesday, October 20, 2009

Jealous Part Tang Tu...


Adoiiiii... Pening la kepala aku. Bikin semak je kepala otak aku je...

Beb... masalah no 1 ko ni kan... Ko ni jeles gile babeng kan?... Gile gile babeng. Kalau la mende alah tu giler... Kau lagi gile punya jeles dari mende alah tuh. Tahu tak? Aku tak paham la...

Semua kan kau nak jeles. Jeles ngan kawan kau. Kau jeles ngan orang lama. Kau jeles ngan laki orang. Kau jeles ngan pasangan dia. Kalau jeles ngan boss dier. Kau jeles ngan sejenis ngan pasangan-pasangan kau. Even... kau jeles ngan aku. What d helll? Ape kene mengena ngan aku nih wei? Aku rasa cam nampak kanggaroo kat ATM maybank bila aku tahu kau jeles kat aku. Huh... Aussie aussiee...

Aku heran la beb. Mende yg kau patut jeles, kau wat tak kisah. Lelagi time kalau itu kepentingan kau. Tapi time kepentingan kau tercalar, kau jeles nak mampuih! Ntah ape-ape. Aku jadi blur kejap beb. Blur like sotong!

No no no... Jeles tu penting beb... Tapi kene la ada hadnya. And jangan lak, bila org kata kau ni jeles kau tak ngaku. Semua org nampak beb. Sebeb mende ni, kisah kau yg indah dah jadi macam karpet. Kene pijak2. Mende simple dah jadi gaduh. Simple thing also you dont know ka???

Kalau rasa diri tu jeles nak mampus... Kalau still takleh nak kurangkan lagi... Aku nasihatkan kau gi la kat pulau jerjak. So kau takyah jumpe org. Then tak perlu kau nak jeles2 lagi nih... Iskkkk... Aku yg fikir diri aku ni jeles gile babi ni pun tak sampai 10% dari kejelesan kau ni tau! Berubah la... takyah la ckp takde takde jeles semua tu. Kalau tak, esok pasangan kau teruk kene ngan kau... Jadi macam hamba!

One more thing... Ego kau tu turunkan sikit...




Cerita ini dibuat disebabkan bosan tgk TCode SM50, ST22, SM12, Sm21, DD12 dan byk lagi! Kambing...

0 comments:

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...