Tuesday, August 04, 2009

Candat - The Memory Remains

Ok... ni sebahagian dari gambar2 kat Terengganu tuh. Tgk la memane yg ok... Ermm... menarik kan gambo aku kat sana. Pandai senyum tak aku... Wahahahaha... And... gambar2 ni bukan semua aku yg ambik. Rasanya separuh dari tu, org lain yg ambik...

Ps - Jgn komen lelebih...


Minum di awal pagi. Makan roti tempayan...

Pakcik Beca... Kesian pakcik ni. Takde penumpang, penat...

#1

Fendi (aku)... Akasha(Rj)... and sebelah tuh Hazami(skott)... Tukang ambik gambar, Maria... - Di kedai pakcik yg ramah...

Can I? Sure not right?

Makan di gerai nasi padang... Ye kat Kuala Terengganu...

"1 Keluarga, 1 Hafiz" --- Ceh... model ni taknak tunjuk mende alah tuh.

Pintu masuk Taman Tamadun Islam

Model Aku - Bangga gile dapat basikal. Yg basikalnya aku tak suka naik. Rasa kelengkang cam terkepit!

HARD ROCK beb!!!

Model masjid mana aku tak sure... Tapi ada la ala2 cam bujang lapok... Lagipun semua bujang tuh.

Geng Budak... Ermmm... ape gelaran aku nak kasik?
Shahir, Aku, Faizal, Daine, Ira

Panas oooo.... Gi sini, kulit jadi cam gi mandi laut!

Pasangan bahagia!

Not the model... Tapi basikal ni je ada bakul.

Panas... panas... cepat kayuh...

Model aku gak... Berlindung di balik model masjid

Panas Oooo.... Penat tengkuk aku!

Gambar reramai depan stadium yg bumbungnya runtuh.

Geng Jip...

Makan ikang goreng kat Penarik... Makan sejam, pergi balik 2 jam.

Kepok panas pun sedap gak!

Love...

Bzz...

Aku, Kak B n Abg Raman

Model aku yg jiwang, teringat abang kat... Kekekeke...

Bosan menuju ke tempat mencandat

Pasangan bahagia

Sejuk badan... Kaki tak... Dengan sweater ni aku 'mengrikuk' kat atas bot tido dengan puas. Walaupun kaki aku nak beku sbb pakai short.

Cik Mat n adik ipar dier dah tak sabar.

1st sotong... muka happy je...

Sotong ke 2... Kak B tukang tarik... Heheheh...

"Kak pinjam sat..." - Muka excited tak ingat nak bergambar...

Cik Mat ngan tangkapan pertama.

3 sotong dlm masa 15 min... lepas tu tak dpt smpi dekat 30min...

Faizal punya sotong...

Bart bosan tunggu hasil...

From behind

Rj nk tido nih...

Aku ngantuk, mari balik...

Apartment Mebenk...

Belikan sourvenir utk orang lain...

Makan sebemban otak2... sampai 2 orang sirit birit... wakakakaka...

0 comments:

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...