Thursday, July 09, 2009

Im having fun!


Sory la, bilik sepah2.

Mlm ni aku happy. Happy sebab... Ntah, happy pasal ape aku pun x sure. Maybe mlm jumaat kot?

Read d bookS (yg aku br beli), aku senyum. Bukan sbb dh gile, tp maybe aku 'nampak' diri aku dlm buku tu. Yg dulu kibut n pemalu tapi skang aku dh jd better. Yg dulu ckp 'tak lepas', skang dh kepoh. Yg dulu terdengar, skang dh mendengar.

Alhamdulillah, ive changed alot! Walaupun xde buku tu. Hopefully lepas ni lagi better.

And mlm ni aku jamming. (Tgk gambar.)

Main lagu offspring, greenday, mcr, anthrax, metallica n ada lg. Main smpi brpeluh. I wish i have a drum set! (Hadiah kawin bole?)

Now dgn senyuman, aku nk sambung baca buku.

Selamat malam jumaat! Rebutlah peluang mlm ini utk beramal n 'mengamalkan'. Jgn tgu minggu dpn, mungkin nanti redlight!...

Renung-renungkan...

0 comments:

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...