Friday, April 03, 2009

Thank You Paklah - Welcome Najib



Selamat Tinggal Paklah

Walaupun Paklah banyak buat perkara yg ramai tak setuju dan tak suka. But, certain perkara, Paklah juga ada membawa kebaikkan. Manuasia lazimnya hanya ingat perkara yang tak baik dari yg baik. Jadi, kali ini, ingatkan diri kita untuk ingat perkara yang baik dari Paklah.

Let him go for good.

Terima kasih atas jasa yang telah dicurahkan. Banyak atau sedikit, ucapan terima kasih masih patut diucapkan. Kerana belum tentu rakyat biasa atau para pembangkang boleh berikan sama seperti apa yang dia lakukan.

Dan seperti apa yang Paklah katakan, rasanya memang Paklah tidak akan mengganggu kerajaan dan parti selepas dia melepaskan jawatannya. Mungkin kerana dia tidak mempunyai banyak idea seperti Mahathir untuk menghentam kerajaan.

Paklah, sekarang ada banyak masa untuk bersama family, bermain golf, berlayar dengan kapal layar, melawat kawasan dan sebagainya. And I wish, kalau mungkin Paklah ada Baby baru. Manalah tahu, kita akan happy juga ketika itu. Thank you... Wish you have a good life. Thank you again...




Selamat datang Najib.

Tugas ini bukan mudah. Malah lebih sukar dari yang dijangkakan. Lakukan dengan jujur dan amanah. Buat yang terbaik untuk semua orang. Untuk semua rakyat. Bukan untuk diri sendiri atau keluarga.

Fikirlah sebelum berkata-kata. Kalau tidak, yang menyokong akan tetap mengata. Jangan pentingkan sesetengah pihak sahaja. Jangan juga asyik mahukan keadilan kalau kesamarataan itu sendiri tidak terlaksana. Satukan kembali Malaysia.

Good Luck Najib... Dan Selamat Datang...


Ps - Jangan bagi Kj jadi menteri.




Ohhh... Selamat Bertugas juga kepada bakal Timbalan Perdana Menteri yang baru, Muhyiddin...

0 comments:

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...