Monday, March 16, 2009

Recall

Dulu... Ada sorang kawan...

Dia kata lebih kurang macam ini...


"Kalau kau ada masalah ngan awek kau. Kau sakit hati ngan dier. Marah. Macam nak cekik-cekik. Cuba petua nih. Kau ingat awek lain yg kau suka tengok. Just cakap je nama org tu. Tapi... JANGAN PULAK KAU NAK TEKEL dia... Niat kau cuma nak happykan hati kan. Kasik berbunga."

Ouhhh ekkk...

"Tapi bahaya kalau kau terover. Cakap je nama dier. Jangan buat ape2. Nanti hati kau tenang. Bila hati kau dah rileks, baru la kau balik kat awek kau balik. Baru marah kau kurang."

Ouuuhhh ekkk... Canggihlah idea kau...

Nasihat aku.... Kalau berani buat lah idea member aku nih. Tapi apehal jadik... Jgn salahkan aku. Kalau korang boleh kontrol. Ape salahnya? Tapi jgn smpi ada yg jadik skandal. Mampus korang nanti!!! Aku dh tgk dah. Org2 yg nak wat teori nih. Tapi jadik lain...

Teori gila member aku... hahahaha...

0 comments:

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...