Friday, February 06, 2009

Seriuslah... Aku Blank

1.05am. (kejap tadi)

Tetiba aku blank and terasa melayang n nak pitam...
Serius shit...

Terus blank apa aku nak cakap. Macam tak boleh fikir kejap. Setan...

Bukan sebab malam jumaat...

Maybe sebab lain. Shit

Esok ada miting kol 845. And aku tak sure aku dah tak blank lagi ke tak.


Mungkin ada satu yg aku boleh kata. Yg boleh keluar dari otak aku yg tengah macam berkembang2 macam nak migrain...Seriusly... now, blood pressure aku naik. And jantung aku pantas mengepam darah...


"Orang yg bersabar akan mendapat ganjaran walaupun berapa kali dia kalah. Tapi kadang-kadang emosi dan keadaan yg menghantui kita hinggakan kemenangan didepan mata kita terus campak begitu saja"...


Arghhh... tak tahan... aku nak kuar kejap... ambik angin. Kol 1.20am...


Aku rasa, esok aku masih tak waras utk berfikir straight...

0 comments:

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...