Thursday, February 05, 2009

I don't care!!! Wakakakaka...


Hahahahahaha
AHahahahahaha

Aku nak gelak giler... Wakakakaka
Sial sial sial... Lawak giler...

Kensel aku nak cerita pasal politik Perak. Lagi gempak ni!

"I don't care....". Makcik bertempik depan aku....

Trus on d spot Bean ngan Skot msg aku.... "Apehal...???"
"Biasa la... Abg ko kene marah"

Makcik nak tmpt utk 90+ orang. Tapi takde tempat... Hah.. kibut. Semalam beriya dok depan makcik ngan MAP. dekat sejam. Last2... tak dpt tempat. Memang susah la nak dpt tempat. Limited. So... "I don't care"lah pagi ni... Ambik kau...

Ni tgh giler... Takkan nak letak org kat dlm bilik server? Kalau aku kene masuk bilik server? Waaa... Aku cover bilik tu. Buat cam bilik aku. Bawak bantal, ngan selimut. Sejuk tuh... Memang aku memanjang takde. Tido... Serius... Aku akan sound makcik kecik kalau aku kene dok situ... Tengok la... Aku beli tirai. Buat cam bilik makcik besar gak...

Now, who's the boss?


Kesimpulan?
Nak kipas... Jgn lebih2... Kalau rambut org jatuh sbb angin kuat sgt... Mau kene belasah... Baik kipas sikit2 je... Aircond pun bahaya!

0 comments:

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...