Friday, February 06, 2009

Holy Shitt!!!

Holy Shitt... Kalau ini betul... Ni jangan kata menderhaka... Ni... Aku tak tahu le istilah ape aku nak pakai... Kena cipta perkataan baru. Atau mungkin peribahasa baru...

Dasar Kerbau punya orang... (Ox Year)




Update 3.55pm - Ape cete nih? Satu team pun DAP nak kencing ke?

Nizar nafi isu saman Sultan

PETALING JAYA: Pengerusi DAP, Karpal Singh mendakwa Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin akan menyaman Sultan Perak, Sultan Azlan Shah jika Barisan Nasional (BN) mengambil alih kuasa dengan Menteri Besar baru mengangkat sumpah hari ini.

Beliau berkata Sultan Perak telah bertindak di luar bidang kuasanya dalam mengenepikan kerajaan negeri Pakatan Rakyat di bawah pimpinan Nizar.

Bagaimanapun Nizar ketika dihubungi menafikan dakwaan tersebut.

"Saya tak tahu mengenai perkara (saman) itu, saya akan hubungi Karpal sendiri untuk tahu apa yang sebenarnya beliau lakukan.

"Saya memang tak tahu mengenai saman-saman ini, nanti saya dapatkan kedudukan sebenar," katanya kepada mStar Online.





Peribahasa baru:-
"Sudah Menderhaka, menyaman pula. Ambik kau!" - Tindakan orang yg kurang ajar terhadap Sultan dan raja dan kemudiannya bertindak menyaman Raja atau Sultan tadi akibat kehilangan kuasanya dan akhir terpaksa bekerja dibawah pokok seperti kanak-kanak tabika Kemas yg ditutup tadikanya...

0 comments:

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...