Tuesday, February 17, 2009

Bukit Lenjan?

Well, I'm a BN Supporter (except Paklah n Kj).

Tapi aku still simpati Pada Eli Wong. No, its a real sympathy! Bukan main2.

Pada aku, perbuatan mengambil gambar macam tu, perbuatan orang pengecut. Tak kiralah siapa... ex dier ke pakwe dier ke ape ke. Sama je standard ngan mat rempit yg rakam paksa 3GP tuh. (aku harap ex Eli bukan mat rempit). Orang macam ni patut di tahan dan dihukum.

And bab dia dok dengan exnya... Pada aku tak jadi masalah pada dia. Why? Sbb tak ada JAIS akan tahan dia org. And tak ada timbang kanan atau kiri. Itu haknya sendiri.

So aku simpati. Be strong Eli...


Hmm...

But... aku juga rasa lawak pasal cerita ini. Lawak pada orang yang kata, ini perbuatan jentera kerajaan yang cuba menjatuhkan nama baik PKR. What d...??? Backfire lah sangat strategi ni kalau digunakan. Dah tak ada modal lain untuk jatuhkan nama baik PKR? Of all kelemahan PKR yang ada di Selangor, strategi ini yang mereka pilih? Aku tak percaya BN sebodoh 2006-2007-2008.

Ada beberapa teori. Teori orang bercinta, teori org putus cinta, teori ugut dpt habuan dan teori di atas... Blame it on other people. Banyak lagi yg boleh dicipta.


Macam biasa... Abang besar kata, Eli tak perlu letak jawatan. Gi cuti. Main jauh2. Tapi kata Ibrahim Ali tadi... You double standard. Dulu time org lain, suruh letak jawatan... Sekarang terkena diri sendiri, lain ceritanya.

Wak Brahim... apa nak hairan? Apa nak di double standardnya?? Bab2 salah laku seks ni (depan atau belakang)... Mana ada yang tak betul bagi Abang? Semuanya betul bagi dia. Sumpah dengan Al-Quran pun dia tolak tepi, inikan panggilan 'double standard'. Pegi jahanam la... Ingat Wak Brahim, Dia Abang, tiada yang benar kecuali benar.



Tips - Tido pakai seluar. Orang susah nak ambik gambar curik!

2 comments:

Anonymous said...

jangan lupe zip seluar tu skali.. tido tak zip tak guna gak..

bzz said...

tak zip, nanti org zipkan... bahaya ooo... tersepit...

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...