Tuesday, September 02, 2008

Babeh...



Aku ingat lagi satu masa dulu. Ing botak masa kecik. Hahahaha... Dengan mata sepet. "Anak cina mana adik kau nih?". Cariklah gambar dier kat memaner. Ada dalam blog nih. Search Ing.

And smlm dier sms aku...

Ing : "Ping, dh ready lom nk digelar uncle ping?huhu"

Aku reply... - "Wak"

Ing : "Wak?"

Aku reply... - "Pape je..."

Aku? Aku tak kisah la. Sama ada aku ready jadik uncle ke tak. Aku takde hal. Sebab sebelum nih pun aku dh banyak handle baby. Jaga budak kecik. Nak kata reti. Tak la. Tapi tak le bengap gile jadik patung kalau di letak budak kecik depan aku. Paling kurang, aku jadik badut kejap. Tak caya? Tanya haikal. Kan Abg Haikal kan?

Hahahaha... Aku tergelak bila dapat sms Ayah. Mengajak aku berbuka puasa kat rumah ing semalam. "....Kesian tgk Liza tu, mula mabuk2 dah"... Ni ayah aku kasik soalan bocor ke ape? Tapi aku tergelak la. Hahahaha...

Susah la aku nak gi Sabah tahun depan nih. Memanglah tukang jaga begnya ada. Tapi dah boyot, susah jugak tuh!

Ermmm... sekian. Buat menghabiskan masa lunch aku yg takleh nak makan nih... Kepada ing n liza. Tahniah. Takut2 ing pulak yg asik nak mengidam je nanti... Bukan leh caya tuh...

Ok... Ko rasa2... Ape yg sesuai utk aku?


Uncle Apis? Uncle Ping (panggilan keluarga), Wak? Cik? Pakcik? bZz atau Doraemon?


Rasa-rasa... anak ing botak macam ing ni tak esokesok? (kalau lelaki la...)


Woiitt Nan... bile lagi??? Date tak jauh tuh...

6 comments:

jetjetsemot said...

waaa..nak jadik uncle da..bes tu..nnt kang da melambak, pening la nak layan budak..da x heran da..mm..panggelan yg sesuai adela 'yang berhormat dato'..bru kellaaasss!

bzz said...

Yg berhormat dato uncle bzz... Hmmm... tak bess

Tun Bzz?

Anonymous said...

biler lg???huhuhuhu...jangan ditanya soalan 2...projek ari2..rezki tuhan yg bagi...kalo xlekat nk wat camner kn??penat mandi wajib tiap2 pg...ahakss...

bzz said...

Kene paham nan, org keje jaga robot2 kilang ni banyak pegang skru... Dia org ada drill lagi.

Author said...

paman ping boleh gak.. haha :P

mediocre sadist said...

babooo apiz dah laaa...

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...