Friday, August 15, 2008

Senak pernafasan



Tak tahu, sejak pagi tadi yg aku makan karipap n hotdog bungkus aku rasa senak pernafasan. Bukan sesak, tapi senak...

Macam mana rasanya?

Rasa macam senak tapi susah nak bernafas. And tangkap tengkuk peningnya. Macam nak migrain!

Maybe aku alergic ngan hotdog bungkus kot? Tapi aku makan hotdog ikea tak pulak rasa macam ni. Muskil aku... Dulu makan mende yg sama. Sejam lepas tu mata aku bengkak. Bengkak gile yg smpi aku dpt MC. Uhhh...

Fikir2 balik. Ape masalahnya dengan hotdog. Adakah hotdog raftah tu memang bebetul anjing panas atau sekadar hotdog panggilan. Adakah aku alergic dengan daging anjing. Masalah. Mungkin hari ini hari jumaat.

One more thing Dr... aku nak mengadu. Sejak balik dari Sabah, aku senang rasa penat. Penat dan letih. Tak logik sebab dah dua minggu. Siang rasa nak tidur je. Walaupun malam aku still tidur waktu yg sama. Kol 1.30. Dulu sblm pergi pun sama. Malah ada yg aku tidur kol 2.30. Ok je... La ni penat. Walaupun kengkadang aku dh tidur cukup lebih 7 jam pun still rasa penat.

Ermm... So Dr... Ape nasihat Dr... Perlukah saya makan ubat sakit perut dan hisap oksigen utk sakit senak pernafasan? And perlukah saya makan ubat tidur sekilo dua sebelum tidur utk cukupkan tidur yg tertunggak 2 minggu lepas?

Ermmm...

Sekian...



Esok mahu ke Penang. Tempat Nan. Dh dekat 9 tahun tak ke utara yg bebetul utara. Last ke Penang rasanya masa hari mengundi Pilihanraya Umum 1999... Lama tuh....

3 comments:

jetjetsemot said...

pd hemat sy, incik bzz kne bejupe bomoh la..sy malas nak fiker incik bzz sakit ape..sesak perot tu gapo dio..ade try eno?ataupun gaviscon..tgk cmne jadik..mungkin kunyah tuh x cukop 40 kali..pasal keletihan tuh, enta eh..minom air bebanyak sket..tgk jadi ape..ahahahahah..cm brengset je nasehat..

bZz said...

Eno tu akan diusahakan lah... Tapi... boleh kurang tak bayaran Dr?

Hahaha...

jetjetsemot said...

oh..bole sajor..tolak caj sy sebot eno tuh, sume sekali rm50..mekaseh..sila dtg lagik.

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...