Wednesday, July 02, 2008

Siapa kata Sejarah Tak Berulang?

Sejarah akan tetap mengulangi kitarannya. Cuma kita tak tahu dimana, bila dan siapa...

Tapi ianya akan tetap berulang. Jadi kita jangan lupakan sejarah yg lepas...

Jika tidak... Susah kita dan keluarga kita...

Anwar to embark on nationwide roadshow to defend himself against sodomy allegations


Oh ya... Aku jangkakan...

Skripnya tetap sama. But... Aku harap... Kali ni... Tolonglah kata "Saya nafikan perbuatan menyodom sipolan sipolan". Simply deny it... Enough... Please... Bukan melencong ke arah lain. Ye Bro Anwar Bin Ibrahim???

Your problem is not my problem... Seriously, If you going inside, once again... Hell yeah... I don't care a bit about you! And... Aku, family aku, family terdekat aku yg lain tak pernah sesekali meng'approve'kan kau sebagai PM Malaysia in waiting. PAS member is okay, but you... Hahaha... Dream on to get my support...


2cent questions... If Bro jadik PM, kalau Bro mati. Saper ganti bro? Datin? Tian Chua? Kit Siang? or Izzah?

0 comments:

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...