Tuesday, July 15, 2008

Jom... GPS


Kat atas ni map Google earth utk sekitar kawasan KK. Aku dh tandakan mana-mana tempat yg akan terlibat utk minggu depan. And kepulauan mana yg nk dijelajah. Kalau nak tengok mat saleh seksi, kene gi mamutik. Tu kata guide aku dulu la. Sbb tu ayah aku tak gi situ. Kalau nak pantai panjang, gi manukan. Ermmm...

Pulau Tiga yg masuk dlm Survivor tu tak boleh ke?


Yg ni lak map utk bandar KK yg telah ditanda aku. Mana yg nak dijalan. Mana arah mana yg kene jalan. Nak menapak or etc. Ermm jauh gak tuh. Nak naik teksi, tak tahu. Takpe lah nanti aku redah je.



And yg ini pulak Trail yg aku akan lalu nanti. Either nak ikut Timpohon gate yg aku lalu dulu or nak ikut Mesilau. Mesilau jauh sket. Katanya dlm 1-2 jam or 2-3 km lebih jauh. Tapi pemandangan tu lagi menariklah. Masalahnya semua ada tenaga ke utk tambahan 2-3 km tuh? Aku tak kisah punya. Asalkan tak hujan, aku takde hal la.

So nak ikut mana? Aku tgh fikir nih. Berapa berat yg akan aku bawak. Tadi Arip baru kasik pinjam beg dier. ngan baju salji dier skali. Perghh aku kata. Ni nak baju dier je dh tak muat beg nih. Ermm so camne? Aku bajet, naik guna sluar pendek ngan tshirt je. Ringan sket!!! Hahahaha...

0 comments:

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...