Friday, April 11, 2008

Huishhh...


Remember. Aritu aku ckp aku sajer try test beli ipo JF Technology. http://bzz.blogspot.com/2008/04/ipo-1.html

Harganya murah. 40sen je seunit. Ambik 200 unit, baru 80 ringgit.Sengaja ambik sbb nak enablekan saham aku. Tgk tgk... Aik... accepted? Ni betul ke tak. Tak tahu le kalau dier tolak je duit aku tapi sebenarnya aku tak dpt. But, biasanya, kalau dah ckp accepted tu, maknenya dpt la tuh.

Fikir-fikir... Logik gak, sbb cuma oversubscribe 1.04x je. tak byk. So peluang dpt tu memang tinggi. Tapi... kalau 200 unit. 80ringgit. Akunak jual pun tak untung. Hahahaha... takpe le... aku simpan. Mana tahu, setahun dpt 5 ringgit dividen dier lepas cukai... 16 tahun balik la modal. Hehehehe....


'Volume besar bermula dari volume yang kecil....' WAhahahahaha....Main bantai je  Jom... jumaat...

0 comments:

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...