Monday, November 12, 2007

My Chemical Romen?

Silap? My Chemical Romance? Sudah tukar ka?

Ok, MCR akan datang KL 9hb Dec. Stadium Merdeka. Artis undangan One Buck Short & Pop Shuvit. Tiket boleh didapati dari harga RM 103 hingga RM323... Galaxy

So nak diceritakan pasal MCR. Ada kawan aku dh beli tiket. Bagus2... Aku akan menyusul kemudian. Jgn risau... Boleh sign kan? Biar pun aku takde byk duit utk pergi beli. Kalau aku nak, akan aku usahakan jugak utk dapatkan tiket. Org miskin tak semestinya takde duit kan?

Tapi ada jugak yg tengah berusaha nak dapat tiket free dari kawan2. Mungkin nak mintak sponsor Xpax agaknya. So... bile nak beli tiket tu? Kalau berminat... Trus gi beli. Cuba-cuba rebalance balik budjet, kalau kita minat nak tgk... Hahahaha.. :p. Kalau hidup ni harap sponsor je... Tokeh balak pun boleh mati kering...

Ok.. Mari la kita start 'merempit' dalam kereta... Dengan... Ghost of You, Helena, I'm not okay, I don't love you, Disenchanted,Famous Last Words, Welcome to black parade, Teenager, This is how i disappear and... Cancer


*Merempit - Mendengar lagu dengan kuat di dalam kereta. Sambil hangguk kepala. Dan kaki kiri pula digoyangkan disebabkan membawa kereta tanpa clutch atau kereta auto.

0 comments:

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...