Monday, November 19, 2007

Faizal (FBI) dan Faiza

Dalam dunia ni...
Cuma ada beberapa orang je yg boleh menyebabkan ignore perkara yg lain untuk menghadiri majlis perkahwinan dia org ni. Walau sesusah mana pun aku, walau semiskin mana pun duit aku masa itu... Aku akan tetap pergi. Tak kira siang atau malam. Itu janji aku pada diri aku...

And one of them.... Apai...

Disini... Aku diminta untuk menyampaikan kat kengkawan skolah atau sesiapa yg mengenali dirinya. Dijemput hadir kemajlis persandingan Faizal bin Ismail (FBI) dan Faiza (Nama bini cuma kurang L je dari namanya)... Untuk sesiapa yg tak mengenali dirinya. Boleh nyatakan code 'saya kawan bzz', dan terus ke meja tetamu.

Maklumat
Tarikh : 9 Disember 2007
Masa : 11 Pagi - 5 Petang / 8 Mlm - 10 Mlm (jarang ada org buat majlis malam ni)
Tempat : No 23, Kampung Tengah Renggam, 86300 Kluang, Johor

Sekian, Terima Kasih...

(click to enlarge)
Front


Middle Page


Map

3 comments:

jetjetsemot said...

dan keesokkan harinya, kami pun menjejakkan kaki di klia..insyaAllah..kire leh la tapau nasik minyak org kawen kan?kempunan ni..harap2 ade org gi kenduri kawen dikala disember nnt dan bolela sy memesan nasik minyak..[amboi, igt restoren??]

hyunck said...

9 Dec 07 = My Chemical Romance concert tu... huhuh...

bZz said...

Jett...
tapau? uhhh... sanggup ke makan nasik minyak yg dah sehari. Tak pepasal pulak balik sini tak gi memane. Sini UK = Ulu Kelang bukannya United Kingdom. Mesti le dpt makan nasik minyak time disember nih.

Hyunck..
Kawin kawin. Konsert konsert. Lain cete tu. Tapi org lepas kawin boleh gi konsert lagi. Dan ada gak org buat konsert kat kenduri kawin.

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...