Monday, September 17, 2007

Cat in my hat! - 4

Last... (update ke 4 utk arinih)

Aku kol 7 dh bangun. Ehh kol 6 lebih. Siap2 semua sbb nak balik arinih. Sepatutnya, kalau ikut flight asal, aku gerak kol 645 pagi. But, AA delay flight. Lagi baik. Flight delay ke masa yg aku senang bangun, then bayo still sama. :p

Bangun n sarapan. Nasik lemak ngan kuih ape ntah. Cam biasa... mesti borak2 lagi pasal sana. Then di suruh dtg lagi ke sana. Ok le... Aku ckp, nanti la... ada masa n rezeki aku smpi... Maybe bukan satu family la, but aku sorang je ke...

Pagi tu aku gerak ke umah sedara aku. Makcik ada sekali. Dier tak keje lak arinih. Smpi umah sedara, semua barang dh siap pack... Ok.. kite gerak ke airport. Hmm... Kirenya ni last time la aku bawak kete kat Kuching. Lepas ni takde dah. Smpi saner, aku serahkan kunci kete kat adik dayang, Zaki, then terus check in.

Zupzapzupzap... Dh nak kol 11... Semua bersalaman. Sedih gak la nak tinggalkan sana. Especially... terasa sedih sebab kita tak sangka org yg tak pernah kenal kita boleh treat kita sebaik itu. So terharu gak la. Atok lak, cam biasa. Balik semua org nak diciumnya. Ngan mak dyg pun dier cium. N lepas atok cium... Aku nampak, mata mak dyg macam berair. Aku tak tahu kenapa, but... maybe ada sebabnya. So biarkanlah... Lagipun... mende camnih belum tentu berlaku 3-4 tahun lagi kan?


So siri menjelajah Kuching tu berakhir setakat itu. Aku masuk la dalam balai berlepas. Byebyebye... Smpi la... Iza ngan Atok takleh masuk. Apsal? Atok hilang kertas masuk Swak. Yg iza, memang dier buang. Hampeh! Kibut... Sib baik la lepas gak...

So aku pun meninggalkan sana dengan bermacam perasaan... Terharu, gembira, penat, teringat dan etc... Mcm2 cete. Even aku dh cete byk nih pun, aku rasa... Cete tu terlalu singkat. Kalau ikutkan... mau 12 jam aku taip. But then... takpe le... ada lagi cete akan aku cete... Especially cete yg Azah nak tahu sgt dari aritu... *ye nanti saya cete, skek....

Ok le... sok rasanya last day aku letak gambo. Kot ada.. So.. have a nice day all... chow!

1 comments:

jetjetsemot said...

smalam dah bce, tp lupa nak mengomen..ho..cite eh, jgn tak cite..makaseh ya mbak...

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...