Monday, March 05, 2007

Draft (updated)

(update 5 minit lepas itu!)

*** Srreetttt... Gedegang....

Masih lagi aku boleh senyum2... Hahahaha... Rileks...
Tu la... Sib baik la petang tu aku happy2... kalau tak... mau kena sondol balik kete tu...

Ya... Aku eksiden depan kedai mamak... Abis kete... Terbang la nanti dlm 3-4 ratus. Cis! Nak ketuk, cat... Ermmm tukar baru je lah... Ingatkan dpt 3 pc... Boleh le simpan. Tapi... terbang... Cis!


******************************************

Ngengenge...

Aku mendraftkan semula beberapa entry yg tak patut. Precaution la katakan. So jgn cari tau. Sebab aku tak tahu bile entry tu akan publishkan.

Ada cete panjang nak cete... tapi ptg skek aku taip... La ni aku nak kuarkan satu quote dari mulut aku sendri. Yg entah camne boleh terkeluar dari mulut aku... Ni aku perbaiki dari yg semalam

** Sorry english aku ni cam hampeh.com skek...

We try to make our life so detail that we miss that best part of our life! - bZz (04/03/07 - 6.50pm


Dog or Cat?

You Are: 40% Dog, 60% Cat

You and cats have a lot in common.
You're both smart and in charge - with a good amount of attitude.
However, you do have a very playful side that occasionally comes out!

1 comments:

Anonymous said...

adalah menjadi phobia utk minum di kedai mamak tersebut selepas ini.

seb baik bumper iswara itu adalah sangat kebal.

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...