Monday, January 15, 2007

Fuiiyooo!

Fuiiyooo...

Jumaat Lepas... Aku tgk.. Apsal blog politik aku gile babi nye ramai masuk nih. Muskil muskil... Cam tergaru2 kejap cari kutu atas kepala. Apehal apehal? Sekali, sejam lebih lepas tu. Aku pun membuka blog jeffooi. Baca la. Cete pasal banjir di Johor. Aku klik satu link. Aikkk... Cam kenal je blog nih. Fuiiyooo... blog aku ke? Hahahaha...

Patut la ramai gile masuk. Rupanya ada link aku kat situ. Mintak maaf la ye. Glamer cheq kejap. Hehehehe... Tak sangka la. Kembang kempis hidung aku. Yg hidung kembang petang2 tu lain cete la kan. Ni lain cete. Hehehe... At least ada gak yg sudi letak link entry aku nih. Tak sesia aku amek gambo...

Tak caya?

Ini mende nih... Red Alert





Counter

0 comments:

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...