Wednesday, December 13, 2006

X sedap

Hati rasa tak sedap

Rasa cam nak... errr debik2 je nih... iskk la...

Dah la bosan gile. Takde keje. Wat bodoh je tahunya. Sib baik la sok aku cuti 2 hari. Ni pagi tadi aku wat pokok krismas. lilit2 sana, lilit2 sini. Pasang lampu liplap. Pasang koala bear. Buat kotak hadiah (kononnya ada hadiah la.). Ptg ni aku wat bodoh balik.

Ermm takde idea ape nak tulis pe. Idea dah hilang. Byk mende nak tulis sebenarnya. Tapi aku tak tahu nak cete camne. Kalau tanak cete boleh tak? Takyah la cete kan. Sbb aku bosan. Sok sok la kalau aku masuk kat cc ke, aku post la blog baru. Hum... cuti ni gi zoo ke taman burung ke, taman rerama sengsorang menarik gak nih. Hahahaha... Amek gambo...

Ok le taking care aaa... bye...

Are you a sociopath


You Are 20% Sociopath

You're empathetic, loyal, and introspective.
In other words, there's no way you're a sociopath... but you can spot one pretty easily!

0 comments:

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...