Thursday, December 14, 2006

~wajah~

~Wajah~

Aku tak boleh membayangkan wajah seseorang. Aku tak boleh describe wajah org lain termasuk diri aku. Tak kira yg dulu yg kini atau yg akan datang. Yg datang akan pergi tapi aku masih lagi tak boleh membayangkan wajah mereka. Biarpun sekelip mata aku memejamkan mata aku, biarpun dianya berada di depan mata aku, tapi tetap tidak boleh aku bayangkan. Sekarang, aku tak pasti sama ada ayah aku bermisai ke tidak. Errr.... Yg aku pasti, mak aku bercermin mata. Dan adik aku juga. Ing pula tak sama muka dengan aku. Itu yg aku tahu.

Tapi

~Cuba bayangkan yg ini~
Tidak terlalu kotak tidak lonjong. Macam biasa. Yg melayu-melayu saja. 2 moles yg jelas nyata. 1 di hidung satu lagi di pipi kanan. 1 small mole di atas pelipis mata. Bulu kening yg agak besar sikit tapi tidak terlalu lebat. Tidak terlalu rapat jarak antara kiri dan kanan. Rambut yg agak lebat hinggakan sedikit terkeluar.. Bermata coklat dengan bulu mata yg sedikit pendek dan tidak lentik. Hidung ngam2. Bibir atas yg kecil dengan bibir bawah yg sederhana berwarna kemerahan. Leher... Errmmm tak nampak....

Still takleh nak imagine wajah tadi. Tak boleh nak terangkan. Tapi. Itu yg aku ingat... So boleh imagine dan tolong lukiskan?

-Will be on leave for 2 days-



What colour purple are you?

Dark Purple

To others, you seem a bit dark, mysterious, and moody.
In truth, you are just a very unique person who doesn't care what others think.
And you really enjoy your offbeat interests and friends.
You've decided that life is about living for yourself - simple as that.

0 comments:

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...