Wednesday, December 20, 2006

Jaga dirimu

Ya, cerita kita telah tiada
Kita tidak lagi tua bersama
Namun aku masih ingatkan janjiku
Sekurangnya aku hormat akan janjiku

Mungkin kamu tidak mahukan aku menjadi seperti dulu
Untuk laksana janji yg telah dijanjikan
Untuk menjaga dan membuat kamu kembali merasa segar

Bila ku dengar cerita tentang dirimu
Keadaan mu tidak begitu memuaskan
Sedikit risau agak terasa
Aku berharap kamu sihat sejahtera

Oleh itu, hanya harapan dan ucapan yg aku ucapkan
Ku doakan kamu kembali ceria dan kembali gembira
Disini aku tadahkan tangan
Semoga impianmu akan kembali terlaksana
Di atas titian yg telah kamu bina...


Jaga dirimu...
Semoga kamu sihat sejahtera...
Take care... n get well soon... :|




ps - Errr ni kira kategori sajak ke puisi ke pantun tak jadik ke ape aaa??? Heheheh

0 comments:

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...