Monday, December 11, 2006

Jacket

Ini bukan cerita 'jacket' or ikan jacket or jacket ujan sekalipun. Tapi, memang bebetul jacket!

Ermm... Tahun lepas... Aku sangat beriya-iya nak membeli se... se ape aaa? utas? hah! Sehelai jacket jenama padini. Kira itu ini... dekat dua ratus terbang. Nak beli tanak nak beli tanak.... Cam nak beli, tapi cam tanak beli....

Tapi... masa tu... tujuan aku nak beli lain... Khehehehe...

Masa tu aku nak beli bukan sebab aku nak pakai... Tapi sebab nak bergaya... Ehh silap... Tapi nak try tackle 'balik' ada la org tu. Well... Maybe org tu suka yg pakai jacket kot. Yelah... org lain pakai jacket nampak hensem. (Walaupun tak sebenarnya!) Aku rasa aku kena lawan la... Aku nak hensem jugak. Sat nak beli hitam, sat nak beli creamy. Nak beli nak beli nak beli. Kengkonon aku nak ubah gaya la start 1 hb Januari tahun ni. Ceh, dah nak dekat 1hb tahun depan belum gak lagi. Tapi... last-last tak jadi beli.

Why? Sbb... what for aku beli sebab nak tackle hati org balik? Hah... Nak pakai cermin mata pun sbb nak tackle org balik? And really i asked myself, what for beli utk sama dengan org lain yg memang tak hensem tu? Aku hensem dlm gaya aku kan? Biarlah org lain gunakan gayanya untuk nampak hensem. Aku, kalau tak beli, tak pakai org ape je pun. Kalau hensem tu memang hensem... Ehhh... silap.. bukan hensem... Tapi kat enie ckp... cute.. Wakakakakakaka!!!!!! So.. tak jadik beli... (alasan sebenarnya sbb tak jadi beli sebabnya masa tu bajet aku beli dah abis kat makan2 tak ingat!!)

Takpe... At least ramai nampak aku berubah. Skang, baju aku dah striking2! Aku beli ikut sedap aku je. Aku tunjuk itu... aku nak tu jugak. Aku beli je. Tak pakai, aku simpan. Nah... amek kau... merah terang la. biru terang la... Oren la. Pink la. Ntah ape kaler ntah. Janji ok... Sluar putih la. Topi purple la. Ape je la... Ouh... tak kire. Dlm setahun ni, aku rasa dah 6-7 lai baju keje aku. Yg tahun lepas2 tu kire boleh derma je la. Simpan pun bukan ada faedah. WAt semak almari je. Sok sok, almari aku dah utk ramai org. (cam ye je... Wakakakaka). Baju kecik pun ada... Humm....

Alah...

Skang ni, aku ada duit. Belilah. Nak bergaya. Nak beli. Entah2... Tahun depan, 2 thn lagi. 3 thn lagi aku dah tak mampu nak beli itu ini. Nak bergaya. So biarlah. Nak bergaya. Nak makan best. Sok. dah tanggung ramai org. Duit aku ke org lain pulak. So pakailah baju apa yg ada. Buat masa ni... aku nak buat apa yg aku nak buat. Nak pakai apa yg aku teringin nak pakai. Bukan sbb nak tackle org balik. Or nak tackle org lain.

Sbb aku nak pakai. Puas hati... Tak pakai jacket pun boleh tackle gak. Yg penting... yakin diri. Kot org berminat kat jacket kita je... kasik la... dia minat kat jacket, kat baju, kat topi... bukan kat kita kan? Kalau minat kat kete. Gi la cium kete tu. Aku tak sehensem kereta... Kehehehehehe... Biar org teme aku sebab aku. Bukan sebab lain. Betul tak? N org teme aku as aku, bukan sbb aku layan org baik. Betul tak?

Berapa byk betul tak daa... Ok... sok.. aku nak beli 2 lagi baju keje. (2 lagi utk simpan tahun depan), 2 sluar, 1 jeans hitam. N duit bonus yg lain simpan wat kawin... Tak tahan dah nih! Kekekeke!


Gambar ini terpaksa di ambil dari belakang untuk keselamatan tuan punya diri yg cute secara asli. Terbang duit aku. (ps... org yg pilihkan yg memahal ni... aku nak yg simple je >:) )
Photobucket - Video and Image Hosting


ps - buat kau... tahniah... 8 bulan 10 hari lagi aku kasik kau hadiah... errmmm... Aku book nak kasik mende yg pump susu tu. Nanti anak kau tak putus susu! Wakakakakaka....

2 comments:

Anonymous said...

Perlu ke berubah utk impress somebody??

Tak ke nanti macam kalau kita yg berubah, maksudnya org tuh takleh nak terima kita seadanya??

Kena cop hipokrit??

Tapi, kalau tak berubah, org tuh tanak kat kita plak.. isk..

Pening lah.

P/s: Sila asingkan duit bonus anda utk : belanja kawan mkn2 di Italiannies.. :P~

bzz said...

Yg sekarang ni berubah untuk org ke? Are you sure?

Utk siapa ek?

Italiannies? Huk aloh hai...

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...