Sunday, November 05, 2006

Pergh...

Perghh...
Pening kepala aku memikirkan. Camne nak buat assignment nih. Investment, maybe takde masalah la... Tapi account nih. Camne? Ermm sib baik la ada pembantu. Mahal tu gaji pembantu nih. Takpe... sok sampai masa dia dpt la gaji dier... Gaji yg tak tahu lagi berapa nilainya. Hehehehe....

Tgh fikirkan pasal lain... Camne sok aku keje tempat baru aaa? Nanti minggu depan aku cerita apa yg aku kene buat lepas keje tempat baru nih. Selalu aku cerita apa yg aku buat sekarang je. Transfer, resign, retire, kire itu ini, data... La ni yg baru... more to IT... so berbeza la kot... Kene tanya apa yg aku nak buat... But... ygaku tahu... Bukan aku ditarik ke sana sbb takde tempat dah. Tapi sbb boss aku, si YY memang suka org yg tahu sistem. SO.... DIER BOLEH GUNAKAN AKU... kalau dier urgent nak data... Ceh!!!!!

0 comments:

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...