Friday, November 03, 2006

Mari Berpindah, la la la la...

Huishh...
Aku buat surat pindah untuk org lain... Merge sana, merge sini... Ehh tak boleh tuh... Tibai sana, sini... Ouhh camni ke... Last2... siap... Kasik, touch sana sini sikit2... aku kasik print.. kasik boss.. ok aaaa?? Tara ok kalu, kasik bikin balik. Tara papa hal punya...

Then christie tanya aku. Dah tahu ke kat mana? Ouhh.. aku jawap la tahu... (aku sebenarnya tak paham apa yg dier cakapkan...)... Ok la IT kan... Ouhh, aku ingatkan dier tanya pasal aku minat It... Aku sebat je la... Aku cakap la balik. Aku tak tahu le mana aku gi. Aku tak kisah punya. Janji ok...

Then christie tunjukkan aku. You after this under IT. IT HR la... Alamak... Bos kecik anand (india alim yg busuk kalau hari jumaat yg aku kene tutup hidung coz dia mandi minyak bijan kot?). Then boss besar sikit alice... Yg rambutnya boleh lilit satu kepala then sampai paras bontot... Then boss lagi besar... still YY... Ceh... dia tahu aku boleh wat itu ini ngan PC, dier tarik aku... Cehh cehh... Kang ni aku di suruh wat keje ngan byk keje la nih. Hentam je lah... Yg aku tahu... kecuali YY, 2 org nih, senyap je. Senang diperkotakkatikkan... Wakakakak... setan...

Then after this, aku tak dok lagi dah kat 15. Aku dah turun 14. Ermm... Effective 1st Dec. Ermm... Tak menarik. Very tak menarik coz... 14 takde yg menarik... Ermmm... Hampeh...

Ok le, tu je cete hari nih. Nak wat mailmerge lagi.. taking care... bye...

0 comments:

Post a Comment

About me

My photo
Between Reality and Fantasy...